Big Brother heeft de bewoners van zijn huis nog maar eens op de vingers getikt. “Wat nu weer”, horen we jullie al denken. Big Brother is ondertussen al twee weken ver en nu pas grijpt Big Brother in bij een bepaalde uitspraak. De Barbiekamer is niet meer, het is nu de snoozeruimte geworden. “We mogen die ruimte geen Barbiekamer meer noemen”, reageert één van de bewoners nadat die een berisping van Big Brother kregen.
Er mag zo weinig mogelijk reclame voor merken worden gemaakt in programma’s op de Nederlandse televisie en Barbie is natuurlijk een héél bekend merk. Blijft de vraag waarom Big Brother nu pas ingrijpt en waarom de productie niet consequent is. Heel wat merknamen en tekens op kledij werden ondertussen afgeplakt, maar maandag zagen we keilang het bekende teken van Nike in beeld op de livestream. Nu is het afplakken van een logo op kousen wel moeilijker dan op een t-shirt, polo, trui, jas of broek, maar dan nog. Big Brother had voor de bewoner in kwestie gerust ook een paar andere kousen kunnen kopen, in het verleden werd er namelijk wel vaker andere kledij voor de bewoner aangekocht.
Big Brother tikt bewoners op de vingers
“Mag niet meer”